Tuesday 3 April 2012

Promosi Hantaran

Assalamualaikum semua..

Bagi bakal pengantin yang buntu memikirkan tentang dekorasi hantaran,anda tak perlu gusar lagi. Kami di Mazaya Azalea Wedding Gallery bersedia membantu anda untuk menyelesaikan masalah anda.

Percaya atau tidak,kos untuk tempahan dekorasi hantaran daripada pihak kami tidaklah mahal tetapi kami menjanjikan hantaran tersebut menjadi bualan pada hari bersejarah anda nanti.

Dekorasi hantaran kami simple tetapi tetap mengekalkan kecantikan sesuatu hantaran.



Kami sedang menjalankan promosi untuk hantaran seperti dalam gambar di atas. Kebiasaannya, kos untuk 1 hantaran seperti dalam gambar ialah RM50 kerana hiasan pada hantaran tersebut menggunakan batu berkualiti dan kain satin yang tidak berkilat(semakin berkilat kain satin,semakin rendah grednya) serta designnya yang lebih eksklusif daripada hantaran biasa memandangkan design hantaran kami lebih moden.

Untuk harga promosi,kos untuk 1 hantaran hanyalah RM35.Ya..RM35. Dengan kos RM35, kami akan menggubah hantaran anda mengikut tema majlis anda.Hantaran ini juga akan didatangkan dengan dulang beserta alasnya.

Rebutlah tawaran ini dengan segera kerana ia sangat membantu anda mengawal budget anda tetapi masih menyerlahkan ciri-ciri eksklusif di hari pernikahan anda.

Email kami di mazayaazalea@gmail.com untuk keterangan lanjut.

Love,
Mazaya Azalea

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...