Sunday 1 April 2012

Sewaan Veil dan Tudung

Assalamualaikum semua..


Tiga perkara yang perlu anda titik beratkan untuk hari bersejarah anda selain ijab dan kabul adalah persalinan,jurugambar dan make-up. Untuk entry kali ini,kami akan berbicara mengenai veil dan tudung.


Setiap pengantin perlu kelihatan anggun pada hari bersejarah mereka kerana moment ini hanya sekali dalam hidup mereka. Selain persalinan yang cantik,anda juga perlu mengenakan veil dan tudung yang menarik supaya persalinan anda tampak begitu sempurna.


Veil merupakan hiasan penting di kepala. Bagi raja sehari yang bertudung pula,anda perlu mengenakan tudung yang sama cantik dengan veil anda.


Kami mempunyai dua eksklusif veil dan tudung bagi bakal pengantin yang masih tercari-cari veil dan tudung untuk digayakan pada hari bersejarah anda nanti. Kedua-dua veil dan tudung menggunakan material shiffon silk dan diserikan lagi dengan heavy beaded lace.


Untuk gambaran lebih jelas,anda boleh rujuk gambar di bawah:






Bagi bakal pengantin yang ingin menyewa veil dan tudung di atas,anda bolehlah email kami di mazayaazalea@gmail.com 

Kami yakin,anda akan berpuas hati dengan sewaan tersebut.

Bagi bakal pengantin yang ingin mendapatkan veil daripada kami,kami juga ada membuat custom made veil dan tudung khas untuk anda dengan harga yang berpatutan.

Love,
Mazaya Azalea

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...